Stejně jako algoritmus de Casteljau patří mezi základní výpočetní techniky pro Bézierovu křivky, tak i de Boorův algoritmus nám určuje bod na křivce v čase t. V podstatě je de Boorův algoritmus zobecněním algoritmu de Casteljau pro B-spline křivky s neuniformní parametrizací. De Boorův algoritmus od algoritmu de Casteljau liší tím, že nepoužívá při hledání bodu konstantní rozdělení stran řídicího polygonu. Algoritmus je rychlý a stabilní.
Ovládání appletu je intuitivní. Krom již vysvětlených funkcí společných pro všechny applety má tento pár specifických funkcí, které jinde nenajdete. V tomto appletu nelze ručně měnit uzlový vektor ani stupeň křivky. Pozornost nyní přesuňme k tabulce vpravo. Právě zde jsou zmíněné specifické funkce. Tabulku lze přemístit tažením myši, schovat či znovu otevřít kliknutím na checkbox zobrazit ovládací tabulku. V horní části tabulky je ukázán postup výpočtu výsledného bodu na křivce. V nejvyšší vrstvě jsou souřadnice řídících bodů. Nad každým políčkem řídícího bodu je zobrazena váha daného bodu. Tu lze upravovat tažením posuvníku vlevo dole na panelu. Každá další vrstva obsahuje o jedno políčko méně, vedle každé čáry je zobrazena aktuální hodnota proměnné a. V levé dolní části tabulky můžeme krokovat průběh konstrukce algoritmu, vypínat konstrukci či zapínat a měnit čas t, pro který chceme získat bod na křivce. To lze udělat tažením posuvníku nebo jemněji pomocí tlačítek plus a mínus. Barvy v pravo nám umožní změnit barvu jednotlivých kroků. Zaškrtávací políčko zobrazit polygon zobrazí nebo skryje konvexní obálku křivky.
(c) 2012 Jakub Malina, Pavel Rajmic, Ústav telekomunikací, FEKT, VUT v Brně